I’m much happier reading than writing. – Roberto Bolaño

sabah sabah bu röportaj ilişti gözüme: http://cizenbayan.com/anne-ben-groupie-oldum/roportajlar/215-123

bu, herkesin bildiği ve sevdiği 123. benim sevdiğimse biraz farklı, biraz eski. biraz bu şarkıdaki gibi. ilk albüm aksel‘den, balina

kim demiş bu grubun vokale ihtiyacı olduğunu?

aakash odedra aile amsterdam anneanne arter aslı bostancı aydın teker ayşe orhon Bakü berlinde bruyckere bienal Boris Vian Chet Baker edebiyat francis ford coppola geoff dyer gezi görünürlük projesi haliç kongre merkezi Henry James idans ilyas odman Istanbul istanbul modern kazuo ishiguro kedi kuad Leos Carax masumiyet müzesi Max Roach Michel Gondry Miles Davis mustafa kaplan olimpiyat orhan pamuk pelin esmer rimini protokoll roberto bolano robert pattinson salt The White Stripes thomas bernhard woody allen öykü İzmir